תוספות שיער לגברים הן פתרון אולטימטיבי לכל מי שסובל מנשירות, דילול בשיער או כל בעיה אחרת שמתרחשת בשיער: קשקשים, שיער יבש וחלש, וכד'. ניתן לבחור תוספות שיער לגברים מסוגים שונים, כאשר השתיים הידועות מכל הן מילוי שיער דליל ופאה נוכרית מיחדת מסוג קשת הקסמים. כאן תוכלו למצוא מקבץ שאלות ותשובות על סוגי התוספות הללו לקריאתכם.

מהי תוספת השיער 'מילוי שיער דליל'?

מילוי שיער דליל היא תוספת ממשית לשערות ראשכם המבוססת על שיערות אמתיות. היא מחוברת אליהן באמצעות הדבקה וקליפסים, על בסיס חומרי חיבור מיוחדים בהם הספר משתמש, אשר נהפכים מיד לשקופים, והמתבונן רואה פתאום יותר שיער בראשו של המסופר. אידיאלי למי שיש לו שיער חולה שמחפש את דרכו להבריא. תוספות שיער עבור שיער חולה מסוג זה הן בדיוק מה שרוב אלו שסובלים מכך צריכים על מנת להחזירו למוטב.

מהי תוספת השיער 'קשת הקסמים'?

קשת הקסמים היא פאה נוכרית מיוחדת שמפוסלת על ידי הספר בהתאם לקו צמיחת השיער שלכם. הוא בוחן מהו, מפסל כובע משלים לו בצורת עיגול של פאה, ואותו הוא ממלא בשיער שנתרם עבור הפרויקט שלכם. תורמי שיער רגיל עם מחלקות דומות לשלכם ישושו לתרום שיערות להכנת קשת הקסמים, מה שיקל על הספר למצוא את חומר הגלם האולטימטיבי ולבנות עבורכם תוספות שיער משמעותיות שיגבשו לך שיער זמני כשהן בשימושך.

באלו מקרים משתמשים בכל אחת מהתוספות

מילוי שיער דליל נעשה רק כאשר הוא מדולל, וזקוק לעוד שיערות כדי להשלים את עצמו. קשת הקסמים נדרשת כאשר השיער בריא אך קצר, והמטרה היא להשיג שיער ארוך. מטרות כמו צילום, ראיה בציבור וכד' מצריכות שיהיו לכם שיערות ארוכות ומכובדות, ולשם כך יש ללכת על שירות קשת הקסמים. מילוי שיער דליל הוא לא טיפול שנעשה בעלמא אלא רק על שיער שהוא באמת חולה, להחזרת הברק אליו ובהמראה הצעיר והרענן של הפרצוף שמתחתיו. תוספות שיער לגברים נועדו לכל מי שמעוניין לכונן עיצוב מחודש בשיער שלו ולהפוך אותו לאחד הדקורטיביים והיפים ביותר. בואו להגשימו חלום, רכשו תוספות שיער לגברים ומוצרי בוטיק לחיבור או דאגו שהספר  יספק לכם את המוצרים והשירותים השונים.

 

נגישות